Użytkownik

Aktualności

Teresa Kosyra-Cieślak, Renesans retoryki – retoryka renesansu

Renesans retoryki – retoryka renesansu.
O kształceniu umiejętności z zakresu retoryki w liceum i technikum

 

Polecamy Państwa uwadze nowy artykuł autorstwa Teresa Kosyra-Cieślak

 



Teresa Kosyra-Cieślak
, absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Była nauczycielka języka polskiego w II LO im. Emilii Plater w Białej Podlaskiej i konsultantka ds. edukacji humanistycznej w bialskim oddziale Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Autorka licznych publikacji metodycznych adresowanych przede wszystkim do nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadgimnazjalnych i gimnazjach: scenariuszy zajęć, planów wynikowych, poradników metodycznych. Wdraża własne programy edukacyjne i walczy z nudą szkolną. Jest zaangażowana w promowanie nowoczesnych, niestandardowych metod nauczania. Uważa, że szkoła jest twórczym miejscem spotkań, w którym zarówno uczeń, jak i nauczyciel ma szansę znaleźć przestrzeń dla swego rozwoju i niebanalnych pomysłów. Od lat prowadzi szkolenia dla nauczycieli. Współpracuje z wydawnictwem Piotra Marciszuka STENTOR.

⇒ czytaj artykuł